۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۹

بیش از 1600 اثر به جشنواره دوبیتی‌سرایان رضوی ارسال شد

بیش از 1600 اثر به جشنواره دوبیتی‌سرایان رضوی ارسال شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اعلام کرد: تعداد آثار رسیده به جشنواره سراسری دو بیتی سرایان رضوی با شرکت 140 شاعر از سراسر کشور از مرز هزار و 600 اثر گذشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاضل عبادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان این خبر گفت: پس از پایان داوری این آثار، 8 اثر برگزیده در سطح کشوری و 8 اثر در سطح استانی معرفی خواهند شد.

عبادی ادامه داد: داوران این جشنواره متشکل از بیژن ارژن، میر هاشم میری و سید مهدی موسوی در حال داوری آثار ارسالی به دبیرخانه هستند و اسامی برگزیدگان را روز اول شهریور اعلام خواهند کرد. این جشنواره امسال برای نهمین سال متوالی با عنوان جشنواره دوبیتی‌سرایان رضوی در استان همدان برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ رضوی، سیره ائمه معصومین و گرامیداشت آثار برجسته فرهنگی و هنری درمورد سیره و شخصیت امام رضا(ع) و الگودهی برای جوانان در همدان است.

جشنواره سراسری دو بیتی‌سرایان رضوی از سری برنامه های دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) دهم شهریور، در ایام دهه کرامت، با حضور شاعران دوبیتی‌سرا در دیار باباطاهر عریان برگزار می‌شود.

کد خبر 2353094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha